niedziela, 14 kwietnia 2013

Sephora, Matifying Compact Powder


Recenzja - Sephora, Matifying Compact Powder







Puder matujący w kompakcie, który wnika w skórę czyniąc ją aksamitnie delikatną. Dostępny w 10 kolorach: 5 złotych i 5 różowych odcieni, pasujących do każdej tonacji skóry.

Idealnie pokrywa cerę, naturalnie współgrając z każdym rodzajem makijażu.
Delikatna formuła z domieszką silikonu i ekstraktów z oliwek gwarantuje łatwą aplikację, pomagając jednocześnie w uzyskaniu idealnego makijażu.





SKŁAD:





Skład: Talc, Mica, Aluminium Silicate, Zea Mays (Corn) Strach, nylon-12, Caprylic/Capric Triglyceride, Octyldodecyl/Stearol Stearate, Glyceryl Isostearte, Cyclohexasiloxane, Dimethicone, Phenoxyethanol, Boron Nitride, Trimethylsiloxysilicate, Octyldodecanol, Cl 77492 (Iron Oxides), Calcium Aluminum Borosilicate, Methylparaben, Cl 77491 (Iron Oxides), Parfum (Fragrance), Lauroyl Lysine, Sorbittan Olivate, Ethyloparaben, Propylparaben, Silica, Cl 77891 (Titanium Dioxide), Butylparaben, BHA, Cyclopentasiloxane, Cl 77499 (Iron Oxides), Simmondsia Chinesis (Jojoba) Seed Oil, Rosa Canina (Fruit Oil), Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Geraniol, Butylpenthyl Methylpropional, Hydroxycitronellal, Citronellal, Alpha-isomethyl lonone, Limonene.




Mój odcień: D50 / warm mocha








MOJA OPINIA: 
Puder ten kupiłam niecałe dwa lata temu i też tak długo mi służył. Zatem śmiało mogę stwierdzić, że puder jest wydajny. Mój odcień był dla mnie przez rok za ciemny, bo w momencie kupna byłam opalona - w trakcie wakacji. Dlatego też później mogłam go już używać jako bronzer. Opakowanie nie powala swoim wyglądem, ale jest bardzo solidne. Puder bardzo ładnie matuje i redukuje błyszczenie skóry na 3-4 godziny. Po tym czasie trochę się ulatnia i efekt niestety znika. Puder jest gładki i świetnie się go nakłada. Nie robi smug. Odpowiednio dobrany do odcienia skóry nie jest widoczny i specjalnie nie trzeba z nim uważać. Ja, po zejściu opalenizny nie miałam już z nim takiej swobody. Jestem skłonna kupić go ponownie jednak w zdecydowanie jaśniejszym odcieniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz