wtorek, 28 maja 2013

Eva Natura, Herbal Garden - tonik do twarzy pielęgnacyjny z ekstraktem z czerwonej koniczyny





IMG_1049_zmniejszacz-pl_366065.jpg




Od Producenta:

_s0.zmniejszacz.pl_IMG_2607_zmniejszacz-pl_108877.jpg





SKŁAD:

_s0.zmniejszacz.pl_IMG_2606_zmniejszacz-pl_214761.jpg





MOJA OPINIA: Tonik kupiłam już dawno temu i właściwie jest to recenzja po zużyciu już drugiego opakowania. Kupiłam go w ciemno na promocji. Wówczas nie było jeszcze wpisów pod jego adresem dlatego też moje nastawienie nie było ukierunkowane w żaden sposób. Właściwie jedyne czego tak naprawdę oczekuję od toniku jest odświeżenie i oczyszczenie - tutaj to jest na medal. Ale od początku. Opakowanie jest estetyczne i przezroczyste co lubię z ciekawym skosem. Jedyne czego mogę się przyczepić ze spraw technicznych to kiedy już przychylam żeby naciapać na wacik to zdarza się, że wyleci za dużo, czyli uwaga płynie bez opamiętania. Przy pierwszym otwarciu byłam niemalże w raju, zapach mnie powalił.Piękny zapach trawiasto-łąkowy, który kojarzy mi się niezmiernie z dzieciństwem na wsi. Bardzo naturalny i dla osób lubiących takie klimaty, polecam! Nie ma alkoholu, a w przypadku tego typu kosmetyków to już dla mnie mega plus. Tonik ładnie oczyszcza twarz nie pozostawiając jej lepkiej. Skóra jest odświeżona i dzięki temu pięknie wygląda. Bardzo lubię przeglądać się po tym w lustrze. Ponadto świetnie przygotowuje skórę do dalszych zabiegów, czy też kremowania. Nie podrażniał mnie i nie uczulał. Atrakcyjna jest również cena. U mnie często go po prostu nie ma na półkach, dlatego ostatnio musiałam kupić inny. Dzisiaj też złapałam ostatni, na końcu biedak stał, że nie było go widać bez pochylenia się. Widać, ma powodzenie. Wydajność jest dobra pod warunkiem, że będziemy uważać tak jak już wspomniałam. 



POLECAM!

_s0.zmniejszacz.pl_IMG_1980_zmniejszacz-pl_87431.jpg

2 komentarze:

  1. miałam żel z tej serii, ale blado wyszedł na tle tych Biedronkowych :( także na tonik się nie skuszę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja teraz używam żelu z tej serii, ale też uważam , że jest słaby :(
    ja uwielbiam ten z bourjois :)
    a co do toniku to też nie wiem, czy się na niego skuszę:), ale fajnie, że Tobie pasuje :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń