czwartek, 18 kwietnia 2013

Paloma, Body SPA, Czekoladowe masło do ciała


Paloma, Body SPA, Czekoladowe masło do ciała









Od Producenta:
Czekoladowe masło do ciała:
- nawilża, odżywia, błyskawicznie poprawia jędrność i elastyczność
- zregenerowana skóra na długo pozostaje gładka i apetycznie pachnąca
- kuszący zapach daje zastrzyk pozytywnej energii

Polecane do suchej i szorstkiej skóry.





SKŁAD:







MOJA OPINIA: Pierwsze co po otworzeniu pojemnika jak się pewnie domyślacie jest uderzający zapach czekolady. Chociaż jeśli miałabym być czepialska to bardziej kojarzył mi się z pewnych likierem zakupionym niegdyś w Czechach. Po prostu w kosmetyku wyczuwalny jest alkohol. Niemniej jednak tak jak pisze Producent zapach ten jest przyjemny dla nosa i rzeczywiście napawa energią na wówczas mroźny dzień. Zapach jest dość silny tak, że po nałożeniu z rana wieczorem nadal czujemy czekoladę. Wyczuwalny przez ubrania oraz nasze otoczenie. Konsystencja masła jest jak najbardziej przyzwoita, czyli zbita. Chociaż jest bardzo gęste to dobrze się rozprowadza na ciele nie pozostawiając smug. Dosyć szybko schnie, ale pozostawia delikatny film, który nie jest lepki więc na plus. Produkt używałam co dwa dni z racji tego, że doskonale nawilżał i odświeżał moją skórę. Opakowanie jest dosyć poręczne ja lubię taką formę, bo widzę ile mi jeszcze zostało. Produkt jest wydajny ku mojemu zaskoczeniu.












 Plusy:
    + długotrwały zapach
      + nawilża
      + odżywia
     + szybko i dobrze się wchłania
      + wydajny
     + konsystencja


      Minusy:
     - dostępność










PODSUMOWUJĄC:  Idealnie nadaje się na chłodne dni kiedy to trzeba wspomóc się dawką pozytywnej energii. Polecam wypróbować

2 komentarze:

  1. Fajnie wygląda to czekoladowe masełko :)

    Zapraszamy w wolnej chwili
    http://lifeandpassion88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Palomy mam peeling do stóp :) może nie jest jakiś rewelacyjny ale polecam , ponieważ daje fajne uczucie chłodzenia stóp i lekki efekt nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń