poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Woda toaletowa Oriflame Puressence by Ecobeauty


Woda toaletowa Oriflame Puressence by Ecobeauty. 






-s0.zmniejszacz.pl-IMG_2575_zmniejszacz-pl_191056.jpg






-s0.zmniejszacz.pl-IMG_2576_zmniejszacz-pl_101691.jpg





Od Producenta: 

-s0.zmniejszacz.pl-IMG_2581_zmniejszacz-pl_920211.jpg



Zachwyć się pięknem natury dzięki wodzie toaletowej Puressence by Ecobeauty. Poczuj radosne nuty soczystej bazylii wzbogacone delikatnością ylang-ylang i zmysłową siłą wetiweru. Czysta harmonia dla Ciebie i planety. 



SKŁAD: 

-s0.zmniejszacz.pl-IMG_2579_zmniejszacz-pl_650923.jpg





MOJA OPINIA: Wiadomo, że wszystkie produkty Eco mają teraz swój czas. Nie ukrywam, że niektóre z nich również moją uwagę przyciągają. Tak też było z tą wodą toaletową. Zapach to rzecz jasna kwestia gustu więc ciężko go oceniać tym bardziej, że ja lubię dość nietypowe zapachy do których zresztą ten się zalicza. Woda ta ma iście ziołowy zapach, z mocną cytrusową nutką. Co do bazylii, którą się szczycą to dla mnie jest przyćmiona właśnie przez cytrusy. Uwielbiam zapach świeżej bazylii, a niestety ten go nie oddaje w zupełności. I tak jak mogę powiedzieć, że zapach jest nawet ciekawy, inny i można powiedzieć naturalny to już zupełnie miażdży mnie jego trwałość. Po krótkim czasie jest już nie wyczuwalny w porównaniu do innych droższych czy tańszych wód toaletowych. Także tutaj klapa. Najlepsze zostawiłam na koniec, czyli opakowanie. Zauroczyło mnie kompletnie i ta drewniała nakrętka jest po prostu genialna. I już nie chodzi o to, że w pełni poddaje się recyklingowi, ale o piękną estetykę. Z racji trwałości nie kupię jej podobnie, ale ogólnie jestem zadowolona z tej ciekawostki. 



-s0.zmniejszacz.pl-IMG_2577_zmniejszacz-pl_780132.jpg





Jeśli chodzi o cenę to jak kupiłam w promocji chyba za 49 zł, cena regularna to 89 zł., a obecnie w katalogu przy zakupie kremu kosztuje 14,90 zł. Zainteresowanym radzę najpierw poprosić o próbkę, bo tak jak wspomniałam zapach jest nietypowy i zapewne nie każdemu się spodoba. 



-s0.zmniejszacz.pl-IMG_2578_zmniejszacz-pl_394438.jpg










Pozdrawiam 
Borusiowa

2 komentarze:

  1. wyglądają ciekawie no i zapach pewnie niecodzienny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana przeze mnie do TAGu Liebster Blog Award -->
    http://brokatwspreju.blogspot.com/2013/09/zakupy-i-nowa-arganowa-maska-8w1-od.html

    Serdecznie Zapraszam :* Czekam z niecierpliwością na odpowiedzi oraz podlinkowanie mi wpisu z odpowiedziami w komentarzu :*

    OdpowiedzUsuń